Comencem!

Setembre: mes de tornada! Tornem a l’escola, tornem a veure a tots els amics, tornem a aprendre amb els companys…

Val a dir que ha estat un setembre carregat de molts canvis: entre ambients, tallers de llengua i mestra nova els nens i nenes de tercer ja podien fer la cara que feien el primer dia. Tot canvi fa por, però segur que al final tots estarem molt a gust i molt contents!

Us deixo amb un recull de fotografies on podreu veure algunes de les coses que hem fet. Ens hem centrat amb la preparació de la sorpresa de la reunió de pares, però també podreu veure algunes de les estrelles que hem penjat a la classe, una activitat dels tallers de llengua, la primera activitat del curs amb els pots de “Guspires de llum” i els alumnes dividits en grups per poder passar el primer Classroom Escape.

A més a més, no ens hem d’oblidar dels alumnes que han fet anys aquest setembre. Moltes felicitats!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *