Cloenda IX Cursa Solidària

El dilluns 25 de febrer vam fer l’acte de colenda de la IX Cursa Solidària. Al matí una representació de l’alumnat, junt amb una mestra i la representant de l’Associació de Cardiopaties i malalties Congènites, la Mireia Salvador, van anar a la ràdio del nostre poble a explicar les seves vivències d’aquell dia. Podeu escoltar el programa d’Antena Aldaia clicant aquí.

Ens vam trobar tots al gimnàs per fer entrega a les representants de l’AACIC del xec amb la quantitat recaptada. Aquest any ens hem tornat a superar i vam recollir més de 1600€.

Per començar vam poder veure un vídeo d’agraïment que ens van portar des de l’Associació i que podeu visualitzar clicant aquí.

Després dels parlaments i fotografies vam veure un altre vídeo amb un resum d’imatges de la jornada de la cursa, que també podeu obrir clicant aquí.

Moltes gràcies a tots els que vau fer possible aquesta jornada tant interessant i que no oblidarem mai.