Cicle Mitjà i Superior van a la ràdio.

Els alumnes de 5è i 6è vam anar a l’emissora de ràdio del nostre poble “Antena Aldaia” per explicar la nostra experiència a les colònies d’aquest any a la Vall de Núria. Van ser uns dies inoblidables per a nosaltres i que vam esquiar com mai ho havíem fet.

Després uns representants dels alumnes de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è vam explicar als seus oients les nostres vivències i records de la jornada de convivència amb l’escola d’educació especial Baix Maestrat de Vinaròs. Un altra jornada que ens va ajudar a entendre la manera de veure el món d’altres persones amb punts de vista diferents.

Escolteu les entrevistes clicant aquí.