Imant de nevera

 

Divendres 3 de febrer van venir la mare d’Àlex i la mare de Jordi a fer un imant de nevera.

Van fer un lleó i van utilitzar: farina, sal, aigua i colorant.

Va quedar molt bonic. Gràcies per la vostra ajuda.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut