Escola: novetats en el calendari escolar del proper curs

Ahir dijous la premsa es va fer ressò del comunicat que 30 minuts abans havia fet arribar el Departament d’Educació als centres anunciant les novetats del calendari escolar per al proper curs.

Les principals novetats són:

• Inici de les classes el dia 5 de setembre, és a dir, 5 dies lectius abans de l’habitual.
  • Jornada única matinal fins al 30 de setembre: horari de 9 a 13 h
  • 4 dies festius de lliure elecció per part del centre.
  • Vacances de Nadal, un dia més.

Restem a l’espera de la publicació de la normativa per conèixer tots els detalls del nou calendari escolar.

1. Olga

Si el horario será de 9:00 a 13:00h y quien tenga comedor hasta las 15:30. Pero de 15:30 a 16:30 serian acogidas o la escuela pondría a monitores para cubrir esa hora?? Las familias muy pocas pueden ir a buscar a los niños a las 15:30. Conciliación muy poca y consideración con las.familias menos.