Cicle mitjà: més informació sobre les colònies

Compartim amb vosaltres més detalls de les colònies dels vostres fills i filles.

Com ja sabeu, els infants de 3r i 4t gaudiran d’uns dies al Càmping del Mar de Malgrat de Mar.

Es tracta d’un càmping petit i familiar on podran gaudir de tota mena d’activitats lúdiques.

Per les estones de descans els infants estaran instal·lats en bungalous amb totes les mesures de seguretat vigents i adequades a l’edat dels infants, entre elles cuina inhabilitada i sense estris a l’abast.

La distribució als bungalous els permet també potenciar la seva autonomia i refermar els vincles. Els docents estem situats estratègicament per estar a prop dels infants i donar resposta a qualsevol situació. Cal dir també, que dintre del càmping hi ha vigilància nocturna per garantir que tothom tingui un bon descans i aquells dies serem l’única escola gaudint de les seves instal·lacions.

Fa ja uns cursos que escollim aquesta opció per a les colònies de 3r i 4t, ja que ofereix un entorn inigualable on passar uns dies de grup inoblidables. Els infants sempre tenen un gran record d’aquesta estada.