Educació infantil: sortida conjunta

Els infants d’educació infantil faran una sortida el proper dimarts 14 de maig a “El Xaragall”. Un lloc envoltat de camps i boscos, amb castanyers, roures, alzines, a tocar del riu Mogent, al bell mig d’un paisatge bucòlic i tranquil.

Hi farem una activitat relacionada amb els indis, ens endinsarem al bosc per descobrir com vivien, ens convertirem en una petita tribu plantant un poblat, visitarem els tipis i farem la dansa de la pluja amb tot d’instruments. Durant la visita, i de forma transversal treballarem l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible per conèixer com adoptar mesures pel canvi climàtic.

La sortida serà de tot el dia, arribarem a l’escola al voltant de les 16:20 h. Tots els nens/es han de portar:
· Crema solar (posada a casa).
· Una petita motxilla amb: l’esmorzar, una ampolleta d’aigua i el dinar (només els que no es queden al menjador escolar).
· Roba còmoda i vambes.
· Segons la situació meteorològica, portar impermeable.

Els infants han d’evitar els làctics per esmorzar a casa aquell dia per tal de tenir un viatge en autocar el més tranquil possible.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Mestres d’educació infantil