Escola tecnològica

Pla de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement

El Pla TAC (Pla de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement) és un document consensuat per unanimitat pel claustre de professors i referendat pel consell escolar en què es recullen les característiques actuals del centre en relació a les TAC,  es defineixen  els objectius i es planifiquen les actuacions que es duran a terme pel que fa als aspectes organitzatius, didàcticopedagògics i curriculars.esquema Pla Tac