Menjador escolar

Vols venir a dinar a l’escola?

Per iniciativa de l’escola, teniu la possibilitat de venir a dinar amb el vostre fill o filla. Només cal que reserveu dia i esperar la nostra confirmació. L’escola es posarà en contacte amb vosaltres per confirmar-vos l’hora exacta del dinar.

En què consisteix? Les mares o pares poden venir a dinar amb els seus fills o filles una vegada al curs (una vegada amb cada fill o filla en el cas en què tingueu més d’un). Si alguna família vol repetir (per exemple, ja va venir un dels progenitors i ara vol venir l’altre) aquest segon àpat s’haurà d’abonar (3,15 €). També hi ha l’opció de venir els dos progenitors el mateix dia, en aquest cas, també s’haurà d’abonar pel preu del dinar d’un dels dos (3,15 €).

Com es pot reservar? Cada dia podrem atendre a les famílies de dos infants. Per fer la reserva caldrà omplir un formulari i posteriorment rebreu un correu confirmant l’hora a què heu d’estar al centre.

RESERVA PER DINAR AMB EL FILL O FILLA

Menú del servei de menjador

I aquí teniu els menús adaptats…

Pla de funcionament del menjador escolar

Consulta aquí el document

Devolució de l’import dels dies d’absència justificada al menjador

En cas d’absència per malaltia al servei de menjador, l’empresa adjudicatària abonarà a la família la part corresponent a l’alimentació dels dies que no ha fet ús del servei. Per tenir dret a la devolució haurà d’absentar-se del servei de menjador durant tres dies seguits, com a mínim. Aquest abonament es farà efectiu un cop acabat cada trimestre.

D’altra banda, els dies que hi hagi colònies escolars, l’empresa adjudicatària també tornarà a les famílies que hi hagin participat, l’import corresponent al preu del dinar dels dies que duri l’activitat.

Us informem que la part corresponent al dinar, segons les indicacions del Departament d’Educació, és d’1,54 €.

Per poder accedir a l’abonament s’haurà d’informar de l’absència abans de les 10:30 h mitjançant el formulari que trobareu en l’enllaç (https://goo.gl/forms/ssDZlERWQbZmVYPD2).

Només s’atendran comunicacions per aquest canal abans de les 10.30 h.