Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) és el document que recull totes les accions que es realitzen a la nostra escola, i les que es realitzaran a mitjà termini, per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu amb l’objectiu de col·laborar en l’assoliment d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

L’EDC està formada per dos àmbits clarament diferenciats: l’estratègia i la cultura digital.

La primera part, que és més estratègica (objectius, activitats, planificació, etc.), defineix on vol arribar el centre digitalment parlant. La segona part mostra la cultura digital, ja que és on es va recollint el que el centre ja té establert en aquest sentit.

Per entendre’ns, la part estratègica és com volem que acabi sent el centre i com assolir-ho… on volem anar?, i la part de cultura digital són els plans, procediments, protocols, normatives, serveis i acords que el centre ja utilitza, és a dir, allò que ja estem fent.

Estratègia

Cultura digital