L’escola, galeria d’art!

L’art a l’escola és fonamental per al desenvolupament integral dels estudiants. Aquest trimestre, cada nivell ha explorat l’univers artístic a través d’un projecte dedicat a descobrir diversos artistes. Aquesta iniciativa no només enriqueix la comprensió dels estils i tècniques, sinó que també fomenta la creativitat, la sensibilitat i la capacitat d’expressió de l’alumnat.

El projecte a conclòs convertit l’escola amb una petita galeria d’art. Cada nivell a decorat la porta de la seva aula amb una creació d’un artista:

I3 – HERVÉ TULLET
I4 – EVA ARMISÉN
I5 – YAYOY KUSAMA
1r –
2n – SONIA DELAUNAY
3r – HILMA AF KLINT
4t – SALVADOR DALÍ
5è – PABLO PICASO
6è – FRIDA KAHLO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *