On som?

L’Escola Empúries es una de les dos escoles que hi ha al poble de L’Escala. És una escola amb més de 80 anys d’història . Va ser construïda al 1936.

L’escola es podria considerar una escola de tres línies.

Al nostre Projecte Educatiu de Centre (PEC) s’hi defineixen els nostres principis (valors) que determinen la nostra forma d’actuar, el que la nostra escola vol ser en el futur (visió) i la nostra raó de ser (missió).

La missió de l’escola Empúries és vetllar pel desenvolupament integral del nostre alumnat: ensenyant-los a aprendre, dotant-los d’eines necessàries per entendre el món, acompanyant i potenciant el seu creixement perquè esdevinguin persones amb identitat pròpia, respectuoses, competents, crítiques, compromeses amb l’entorn i que participin activament i positivament en la nostra societat.