Benvinguts a la nostra biblioteca!

OBJECTIUS PROJECTE BIBLIOTECA ESCOLAR

• Potenciar la biblioteca escolar com un espai de recursos on poder trobar informació en diferents tipus de suports.
  • Organitzar la biblioteca en diferents espais a l’abast de tot l’alumnat, des d’EI3 fins a 6è, creant un ambient acollidor que convidi a gaudir-la.
  • Potenciar l’ús de la biblioteca com a espai d’aprenentatge, a través de materials variats i provocadors.
  • Promoure activitats que potenciïn en els nens i nenes l’hàbit lector i el gust per la lectura.
  • Adquirir habilitats que facilitin als alumnes l’accés la comprensió lectora com a habilitat bàsica per entendre i viure al món.

FUNCIONAMENT

A partir del gener de 2022 ,degut a les demanades de l’alumnat del centre ,s’ha obert la biblioteca de centre 3 patis a la setmana perquè els i les alumnes puguin fer préstec. 1 dia per cicle . Cada dia que estigui oberta a l’hora del pati hi haurà un 2 membres de la comissions que seran els responsables .

La comissió decideix que les normes per l’obertura de la biblioteca a l’hora del pati són les següents:

• S’obria tres dies a la setmana, un dia per cada cicle.
  • No es pot esmorzar dins de la biblioteca.
  • L’ús de la biblioteca queda restringit a la lectura i el préstec de llibres.

Els dies per obrir la biblioteca a l’hora del pati són :

• Dilluns: obrim camins
  • Dimecres: Cicle mitjà