Rodajoc

El Rodajoc és un projecte d’intercanvi i de coneixença entre alumnes de diferents escoles de 3r i 4t de primària a través del joc, eina motivadora, codi universal de tots els infants de qualsevol lloc o cultura que els ofereix uns moments per compartir. La filosofia del Rodajoc és  jugar en els espais públics fomentant l’actitud de gaudir i respectar l’entorn.

Aquesta activitat de caire lúdic esportiu que organitza un grup de treball amb l’ajuda del C.R.P. de l’Alt Empordà, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà i la Diputació de Girona.

Les diferents escoles participants i l’Ajuntament de l’Escala també participen, sigui aportant material, habilitant els espais o oferint aigua pels participants.

L’institut El Pedró també col·labora dinamitzant les activitats amb  alumnes de 4t. d’E.S.O.