PREINSCRIPCIONS 2024-2025

Del 6 al 20 de març és el període determinat pel Departament d’Ensenyament per realitzar la preinscripció escolar pel curs vinent.
A continuació us facilitem informació en relació al nostre centre que us pot interessar:

Jornada de portes obertes!

Us convidem a la jornada de portes obertes del centre escolar Empúries, que tindrà lloc el dissabte 2 de març a les 11:00, el dilluns 4 de març a les 15:00 i el dimarts 5 de març a les 9:30.

Abans de la visita us recomanem visualitzar el vídeo on podreu una pinzellada de les activitats de la nostra escola.

La jornada de portes obertes inclourà una xerrada informativa sobre el nostre projecte educatiu, seguida d’una visita guiada per les nostres instal·lacions.

Per tal d’organitzar adequadament l’esdeveniment, us preguem que confirmeu la vostra assistència a través d’aquest enllaç:

FORMULARI D’ASSISTÈNCIA

No deixeu passar aquesta oportunitat per conèixer de prop la nostra escola i tot el que podem oferir per al desenvolupament educatiu dels vostres fills. Esperem veure-us allà!

Bones festes!

DES DE L’EQUIP DE MESTRES US DESITGEM BONES FESTES I BONA ENTRADA D’ANY! ENS RETROBEM EL 8 DE GENER!

L’escola, galeria d’art!

L’art a l’escola és fonamental per al desenvolupament integral dels estudiants. Aquest trimestre, cada nivell ha explorat l’univers artístic a través d’un projecte dedicat a descobrir diversos artistes. Aquesta iniciativa no només enriqueix la comprensió dels estils i tècniques, sinó que també fomenta la creativitat,… Llegeix més»

Jocs i xocolatada per LA MARATÓ de TV3

El pròxim 17 de desembre TV3 celebra una nova edició de la Marató, un esdeveniment solidari que enguany va dedicat a la salut sexual i reproductiva.
Des de l’escola procurem ensenyar el valor de la solidaritat. Per aquest motiu, un any més, el centre va organitzar… Llegeix més»

RECONEIXEMENT AENOR

Durant el curs 22-23 des de Serunion , amb la participació activa de l’escola i AMPA, es va impulsar la iniciativa per obtenir la certificació de Menjador Sostenible acreditat per AENOR.
Aquesta certificació contempla un seguit de requisits tals com: confirmació de proveïdors locals i… Llegeix més»