Rodaesport

El Rodaesport és una jornada esportiva intercentres organitzada pels docents de les escoles que formen part de la zona d’influència escolar de l’IES El Pedró, és a dir, els alumnes de 6è de cicle superior de les següents escoles: Escola Empúries de l’Escala, Escola L’Esculapi de l’Escala, la ZER Tramuntana (Escoles de Viladamat, Ventalló i Vilamacolum ), l’Escola Terraprims de Camallera i la de Bàscara. L’organització de la Jornada neix de l’interès dels mestres d’educació física de la zona escolar. També comptem amb el suport i l’ajut de les diferents administracions: Ajuntament, Consell Comarcal i Diputació, tant per les infraestructures i els espais com pels recursos econòmics.

El Rodaesport vol:

1. Fomentar la pràctica esportiva variada entre els nens i nenes de cicle superior de la zona escolar, afavorint les relacions personals.

2. Educar en valors de desenvolupament personal i social com el respecte, la tolerància, la perseverança, el treball en equip…a través de l’esport.

3. Reconèixer la pràctica d’activitat física i esport com un hàbit de salut bàsic pel creixement i el desenvolupament personal.