Projecte LACAM

El programa de llengua àrab i cultura marroquina està destinat per a nens i nenes que tenen l’àrab com a llengua materna i per a tots aquells altres infants que volen aprendre una llengua nova. S’oferta a l’alumnat des de 3r a 6è.

Els objectius del programa són els següents:

• Afavorir l’ensenyament de la llengua àrab i la cultura marroquina a l’alumnat marroquí i d’altres orígens que hi estigui interessat.
  • Desenvolupar valors de tolerància i solidaritat per aconseguir la inclusió escolar i sociocultural de l’alumnat d’origen marroquí al Sistema Educatiu Espanyol i a la societat.
  • Proporcionar a l’alumnat marroquí una formació que li permeti preservar la seva identitat i viure la seva cultura respectant la del país d’acollida.

La durada del projecte per aquest cur serà del 5 d’octubre de 2023 al 30 de maig de 2024, i l’horari serà els dimarts i dijous de 12:30 a 13:30.