L’escola

Benvolgudes famílies,

Ja hi tornem a ser, s’acaba l’estiu i comença un nou curs escolar. Sembla que era ahir que començàvem l’anterior i ja ha passat un any. Com passa el temps!! De ben segur aquesta frase l’heu sentida i dita moltes vegades, ja és un tòpic però no deixa de tenir molta veritat, sobretot a partir de certa edat.

A l’escola veiem arribar els vostres fills per primera vegada i, amb el temps, els acomiadem perquè ja s’han fet grans i els toca una nova experiència i un nou espai: l’institut .Molts entren a l’escola plorant i, en acabar 6è també en surten plorant: és com tornar als orígens. Els plors de P-3 són per no voler venir i els de 6è per no voler anar-se’n, i això vol dir que durant els 9 anys d’escolarització s’ha fet una bona tasca i l’escola se l’han feta seva. El millor que pot passar és justament això: que se’n vagin amb recança i tinguin un bon record del centre que els ha acollit durant els seus primers i millors anys.

Continuem amb una mobilitat considerable de famílies que es segueix traduint amb noves matrícules d’estiu i, també, amb baixes per canvi de domicili i població.

Així doncs, hem iniciat aquest nou curs amb 30 grups aula (9 a Infantil i 21 a Primària), 44 mestres (3 de suport per la COVID-19) i 538 alumnes.

Esperem que tots plegats tinguem un bon curs escolar. Per part nostra us garantim que farem tot el possible perquè sigui així!

La direcció de l’escola Empúries