L’alumnat de 5è de l’escola realitzen una interpretació de “El Petit Príncep”

L’alumnat de 5è de l’escola van encapçalar una destacada representació de “El Petit Príncep” de Antoine de Saint-Exupéry. Amb el suport de la Companyia de Teatre “L’Aula de Teatre” de Figueres, van oferir una molt bona interpretació de l’obra. L’espectacle, obert a les famílies i a la resta companys/es del centre, va generar elogis cap als infants de 5è per la capacitat d’enganxar amb l’audiència i transmetre les emocions de la història. Aquesta experiència segurament perdurarà com un bon record pels infants.

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *