Jocs i xocolatada per LA MARATÓ de TV3

El pròxim 17 de desembre TV3 celebra una nova edició de la Marató, un esdeveniment solidari que enguany va dedicat a la salut sexual i reproductiva.

Des de l’escola procurem ensenyar el valor de la solidaritat. Per aquest motiu, un any més, el centre va organitzar el passat 5 de desembre una jornada lúdica i dolça a parts iguals per tot l’alumnat per recaptar diners i poder així participar en la causa.

Al matí, tots els nens i nenes de primer fins a sisè es van organitzar en diferents grups, barrejats tots ells, per anar passant per les diferents estacions monitorades pels diferents mestres del centre on podien realitzar jocs ben diversos com realitzar un circuit d’habilitats motrius o jugar a la Cadena. Mentre que els infants d’infantil realitzaven tallers amb xocolata.

A la tarda, l’empresa de menjador SERUNION ens va convidar a una xocolatada amb melindros boníssima preparada per les cuineres i servida per les famílies de segon de primària. Va ser en aquest moment quan les i els delegats de les classes van fer entrega dels diners recaptats pels seus companys i companyes de manera totalment anònima i voluntària.

Al final de la jornada es va anunciar que l’Escola Empúries participarà en la Marató de TV3 amb un donatiu total de 860 €.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *