Comença el Carnaval’24 amb les consignes del Rei Carnestoltes!

Amb gran alegria, us informem que el Carnaval ha arribat a l’Escola amb una visita molt especial, la  del Rei Carnestoltes. La seva entrada triomfal ens ha fet ballar a tots i a totes!

Amb el seu regnat esbojarrat, ens ha revelat les consignes per a la setmana vinent, les quals prometen moments plens de diversió i creativitat.

Així doncs, aquí teniu les directrius per a cada dia de la setmana:

– Dilluns: Serà un inici relaxat, ja que tothom és convidat a venir a l’escola amb el seu pijama més còmode. Prepareu-vos per una jornada plena de comoditat i alegria.

– Dimarts: Tothom està convidat a vestir-se com la gent del mar. Serem pirates, sirenes, mariners, pescadors i tota mena de personatges mariners. Que la imaginació tingui llibertat de nedar!

– Dimecres: Un dia per lluir colors i brillar amb tota la seva intensitat! Toca vestir-se d’un sol color, sigui el vostre preferit o aquell que us faci sentir més alegres. La nostra escola serà un mosaic de colors vibrants.

– Dijous:  Anirem amb la roba del reves. La part de fora dins i la de dins a fora, la part del davant al darrere i la del darrere al davant, una jornada en què tot semblarà al revés, però l’alegria serà ben autèntica.

– Divendres: Tanquem la setmana amb brotxa d’humor i creativitat. Tothom està convidat a venir disfressat del que desitgi. Serà l’oportunitat perfecta per mostrar la nostra imaginació i compartit tots junts un últim dia festiu.

Amb aquestes consignes, esperem que la vostra setmana estigui plena de rialles, diversió i moments inoblidables. Que comenci la festa del Carnaval a l’Escola Empúries!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *