QUI SOM?

L’Associació de Families d’Alumnes (AFA) de l’escola Àngels Garriga està formada per les mares i pares de l’escola. És un motor per a la dinàmica escolar, amb l’objectiu de contribuir a l’assoliment d’uns nivells òptims de qualitat en totes les activitats en què participen els nostres fills i filles. Les mares i pares aportem el nostre esforç personal i econòmic per tal que l’escola tingui els mitjans necessaris per funcionar a plè rendiment.La participació en el funcionament de l’AMPA es pot fer de diferents maneres: a l’Assamblea General, la Junta, les comissions de treball, els delegats/es de classe, etc., i també actuant com a representants de pares i mares en el Consell Escolar del centre.

La nostra tasca és molt important, ja que estem convençuts que l’educació dels nostres fills i filles és una responsabilitat compartida. Volem convidar-vos a participar activament, en la mida de les vostres possibilitats, en la dinàmica de la nostra escola. Creiem que l’objectiu val la pena!

Els següents dos documents recullen els estatuts de l’associació el seu reglament de règim intern:

Per donar-te d’alta com a persona sòcia de l’AFA cal que omplis el següent formulari:

Vols fer-te sòcia de l’AFA?