QUI SOM?

L’Associació de Families d’Alumnes (AFA) de l’escola Àngels Garriga està formada per tots els pares i mares de l’escola. És un motor per a la dinàmica escolar, amb l’objectiu de contribuir a l’assoliment d’uns nivells òptims de qualitat en totes les activitats en què participen els nostres fills i filles. Les mares i pares aportem el nostre esforç personal i econòmic per tal que l’escola tingui els mitjans necessaris per funcionar a plè rendiment.La participació en el funcionament de l’AMPA es pot fer de diferents maneres: a l’Assamblea General, la Junta, les comissions de treball, els delegats/es de classe, etc., i també actuant com a representants de pares i mares en el Consell Escolar del centre.

La nostra tasca és molt important, ja que estem convençuts que l’educació dels nostres fills i filles és una responsabilitat compartida. Volem convidar-vos a participar activament, en la mida de les vostres possibilitats, en la dinàmica de la nostra escola. Creiem que l’objectiu val la pena!.