COLLA GEGANTERA

collagegantera@angelsgarriga.net

Des de 2011, un grup de famílies de l’escola ens vam engrescar a treure la geganta Àngels a la cercavila de les Festes d’Horta. Ens ho vam passar tant bé que ens vam adonar que si podíem acompanyar-la fent sonar instruments encara seria més divertit. Vam formar llavors una nova comissió: la Colla Gegantera, un grup de famílies que treuríem i acompanyaríem la geganta a cercaviles i actes festius representant a l’escola i l’AMPA. Aquesta comissió va creixent i volem encara fer-la més gran! Pares i mares, nens i nenes … tots hi sou benvinguts!!!

Hem creat dins de la colla un grup de batucada, ens fem les nostres melodies i disfrutem tocant-les i ballant-les. Fem assajos a la mateixa escola, tant els adults com els nens, per introduïr nous sons, nous instruments i moviments, així d’aquesta manera, anem aprenent ritmes més complexos i acompanyen la geganta Àngels amb molt ritme i molta marxa!!! Ah! I també acabem les cercaviles dinant o sopant tots plegats, de veritat que no us animeu a formar-ne part??