COMISSIÓ DE GÈNERE

La comissió de gènere està actualment formada per un grup de famílies que trobem de vital importància aprofundir en els aspectes relacionats amb el gènere i la coeducació i treballar conjuntament amb l’escola i amb les famílies per generar espais de diàlegs i de reflexió envers la diversitat de gènere i la coeducació a casa i a les aules.
Els nostres objectius principals són:
✓ Vetllar per una educació en la igualtat, que reconegui les potencialitats de tot l’alumnat i respecti les diferències individuals i les valori com una riquesa.
✓ Treballar per a l’eliminació d’estereotips de gènere en l’educació i en els diferents materials utilitzats a classe per fer visibles els diferents models de famílies.
✓ Prendre consciència de no reproduir les desigualtats de gènere en les famílies.
✓ Fomentar activitats que ajudin als infants a poder expressar les seves emocions i sentiments.
✓ Potenciar una educació sexual que tingui en compte totes les formes de ser i d’expressar-se.
✓ Prevenir la violència de gènere i la LGTBIQ fòbia i facilitar la detecció prematura del Bullying.
✓ Revisar els espais i si cal repensar-los perquè tots els infants s’hi sentin còmodes i puguin expressar-se com són.
Si estàs interessat o interessada en aquest tema, estarem encantades de rebre’t i treballar conjuntament!