CASAL D’ESTIU

El Casal d’estiu  es una proposta que combinen l’educació i el lleure durant les vacances dels nens i nenes. Moltes famílies troben en el nostre casal el lloc ideal per a què els nens i nenes es diverteixin en un entorn que els és proper i familiar.

OBJECTIUS

Us proposem fer un Casal ple d’activitats divertides, tot tenint en compte, la formació integral del nen/a dins el marc que imposa la convivència, el respecte als companys/es i la diversitat.

EQUIP HUMÀ

El Casal d’estiu i d’hivern constarà d’un director/a de monitors/es amb titulació de Director/a d’activitats de lleure infantil i juvenil, així com monitors/es amb un 40% d’ells amb la titulació corresponent de monitor/a en el lleure infantil i juvenil. Aquest equip estarà format per monitors/es que durant el curs escolar estan a l’escola al migdia.

SERVEIS

• Una excursió setmanal (de matí o de tot el dia)
  • Autocar en totes les sortides (excursions i piscines)
  • De 1r a 6è entrada a la piscina de Can Dragó un cop a la setmana (els  més petits disposaran de piscines petites al pati de l’escola)
  • La Gran NIT. Farem una sortida de tot el dia i a la nit soparem i ens quedarem tots plegats a dormir a l’escola: és una nit màgica!
  • Tallers i activitats en anglés.
  • Menjador

Oferim el servei de menjador als nens i nenes que hi participen, els més petits de 13.00 a 15:00 i els més grans de 13:30 a 15:00.

• Acollida matí

De 8 a 9 del matí oferirem un servei d’acollida pels nens i nenes. En aquest espai els nens/es es trobaran acollits en un ambient relaxat, tranquil, d’activitat lliure per tal d’afavorir la relació entre companys i companyes en un temps de relax.

UN DIA QUALSEVOL AL CASAL

Al matí, ens ajuntem tots al pati i aprofitem per esmorzar i fer una estoneta de joc (a aquesta hora s’hi està molt fresquet). Després, per grups, muntem jocs dirigits, generalment relacionats amb el centre d’interès de la setmana. Per exemple: Som aventurers i muntem una gimcana. Després els més petits ens preparem per fer piscina i els més grans fem algun taller a la classe. Per exemple: manualitats, anglès, exposicions, etc. Quan els petits ja ens retirem de la piscina i ens dirigim a canviar-nos i a preparar-nos per dinar, els grans fem jocs d’aigua al pati.  Després dinem tots plegats i fem una estona de joc lliure al porxo. Aquesta estona podem jugar amb jocs de taula, a nines, al sorral, dibuixem, llegim, xerrem… és una estona de tranquil·litat.  A la tarda fem activitats que normalment tenen a veure amb el centre d’interès de la setmana. Per exemple: Si estem viatjant farem una parada i ens farem cabanes.  Abans de marxar, ens trobem tots al porxo i ens preparem pel que passarà l’endemà…