Extraescolars tarda 23/24

Ventall d’activitats extraescolars des del 2 d’octubre fins a 31 de maig.

Després de l’èxit d’aquest primer any, reprenem les activitats amb moltes ganes de cara al curs 23-24 amb algunes propostes noves que esperem siguin de l’interès de l’alumnat.

Les activitats es realitzen en l’horari de 17h a 18h , i són d’una hora de dilluns a dijous. Aquestes activitats romanen obertes durant tot el curs, motiu pel qual us podeu apuntar en qualsevol moment si així ho desitgeu.

Abans de l’activitat els infants disposen d’un espai amb monitoratge, per tal que els i les alumnes que es quedin a fer extraescolars puguin menjar el berenar que porten des de casa (aquests 30′ d’acollida estan inclosos en el preu de l’extraescolar).

Per a aquelles famílies que utilitzen el servei d’autocar de les 18:00: tingueu en compte que, per tal de poder mantenir el servei, en cas que s’ofereixi, cal adquirir el compromís de seguir-lo utilitzant al llarg de tot el curs malgrat us desapunteu de l’activitat. En aquest cas, l’alumne, podrà fer cadiretes o bé, podrà apuntar-se a l’aula d’acollida o d’estudi segons les seves preferències.

INCRIPCIONS DURANT EL CURS:

Heu d’enviar un correu amb còpia a: coordinaciomigdia@escolaalba.cat i afa@escolaalba.cat

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

A continuació trobareu detallades totes les extraescolars de tarda que s’ofereixen per al curs 2023/2024 juntament amb les empreses que les duran a terme.

Per obtenir més informació sobre l’activitat feu clic sobre el nom de la que desitgeu. Podeu visitar la pàgina web de l’empresa encarregada tot fent clic seu logotip.

iIOGA I MIDFULNESS

SENSIBILITZACIÓ MUSICAL

TEATRE

DANSA URBANA