Salut

Administració de medicaments a alumnes

D’acord amb el que disposa la Normativa del Departament d’Ensenyament queda establert: “Per administrar medicaments als alumnes cal que el pare, mare o tutor legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on hi consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix el pare, mare o tutor legal han d’aportar un escrit on es demani i s’autoritzi al personal del centre docent que administri al fill o filla la medicació prescrita sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu“.

Preguem tingueu en compte aquesta normativa quan els vostres fills/es hagin de prendre algun medicament. Cal emplenar el model Autorització medicaments 23-24

Sense aquesta autorització i la prescripció corresponent, el personal de l’escola no podrà administrar cap tipus de medicació.