Agenda 21

L’Agenda21E és un projecte que implica, diferents escoles de la ciutat de Lleida, a construir un món més sostenible començant pel nostre entorn més proper que és l’escola.

Per aquest curs, alumnes i mestres, durem a terme el projecte “Reduïm, reutilitzem i reciclem”, en el qual ens proposem reduir el consum de material fungible implicant a tota la comunitat escolar en el projecte mediambiental.

Algunes de les accions que s’estan duent a terme són:

-Dotar les classes de contenidors de paper i plàstic, així com vetllar pel correcte abocament dels residus.

-Recollida de dades del tipus d’embolcall que  fa servir  l’alumnat. Promoure l’ús de carmanyoles o embolcalls de roba o altres materials sostenibles.

-Juntament amb l’activitat establerta de menjar fruita els dimecres per esmorzar, ha sorgit la proposta de fer una recollida selectiva dels materials orgànics.

-Realitzar al llarg del tercer trimestre tallers de plàstica relacionats amb el reciclatge fent fent servir materials de rebuig.