CASALS D’ESTIU 24

Ep!, ho sentiu?, això ja fa olor d’estiuet… i a l’estiu què toca? Exacte!, passar-ho en gran als casals de l’escola!

Aquest any oferim 4 setmanes de casals, del 25 de juny al 19 de juliol, juntament amb la primera setmana de setembre, del 2 al 6, donat que el curs escolar comença el 9 de setembre. (Si alguna de les setmanes no arriba a un mínim d’inscrits, no es podrà dur a terme, si es donés el cas, s’avisarà a les famílies afectades amb la màxima antelació).

El centre d’interès dels nostres casals serà “Les 7 arts“, ens endinsarem al món de l’art per transformar-nos en uns artistes de cap a peus.

Cada setmana seguirem un eix d’animació diferent, lligat al nostre centre d’interès, a través del qual experimentarem i descobrirem expressions artístiques, materials i textures molt diverses i alguns personatges pintorescs com, escultors/es, músics, pintors/es, ballarins/es, escriptors/es, actors i actrius… en definitiva, artistes de tots colors que ens ensenyaran i acompanyaran durant el nostre viatge artístic.

Gaudirem de les diferents arts, tant en la seva versió més propera, com també indagarem en el temps per descobrir que antigues són algunes de les disciplines, i com han evolucionat en el temps, tot desenvolupant els nostres talents i compartint l’experiència amb els nostres companys i companyes.

ACOMPANYA’NS A VIURE L’ESTIU MÉS CREATIU!

Més informació: INSCRIPCIÓ CASALS 2024 (la inscripció als diferents Casals s’ha de fer mitjançant el formulari web).