Transport Escolar

L’AFA ofereix a tot l’alumnat el transport escolar de l’empresa autocars Gamón.

Per tal d’adaptar aquest servei a totes les famílies, disposem de diverses ofertes:

1. Servei anada i tornada: Podeu escollir parades diferents en funció de les necessitats de cada alumne, és a dir, al matí es pot triar una parada i a la tarda una altra. O bé, una parada concreta un dia puntual sempre i quan, sigui pel llarg de tot el curs. En cap cas, se faran canvis setmanals.
  2. El preu mensual és de 86,50€ IVA i acompanyant inclòs.
  3. Servei d’anada o tornada: Si només s’utilitza el servei d’autocar al matí o a la tarda, el preu mensual és de 65,00€ IVA i acompanyant inclòs.
  4. Servei per quinzenes: La utilització del bus ve determinada per quinzenes (de l’1 al 15 o bé del 15 al 30) El preu mensual és de 65,00€ IVA i acompanyant inclòs. (S’exclouen els mesos de setembre, desembre i juny).
  5. Cadiretes: Les famílies que feu cadiretes, en cas excepcional i si ho necessiteu, podeu utilitzar el servei d’autocar, sempre que hi hagi places disponibles. El preu per dia és de 7,30€ iva inclòs.

Raons per utilitzar l’autocar

• El cost del nostre servei és dels més competitius del nostre entorn.
  • El servei assegura proximitat a la vivenda familiar elegida.
  • El cost de l’ús del vehicle particular implica almenys 4 aspectes: temporal, econòmic, mediambiental i de seguretat:
  • Temporal: Suposant 20’ per trajecte, implica més d’1 hora diària. Suposa més de 24 hores mensuals.
  • Econòmic: El consum de combustible en situació de conducció urbana i manteniment del vehicle comporta, en un vehicle de consum mitjà, un cost aproximat dels 120€ mensuals.
  • Mediambiental: En aquestes condicions la reducció d’emisions de CO2 és evident.