Menú

En tots els àpats hi haurà diàriament enciam que juntament amb les guarnicions s’oferiran al mig de la taula. L’alumnat podrà servir-se la quantitat que li apeteixi, supervisat pel monitor/a.

Pa integral un cop a la setmana.

Es disposa de menú adequat per intoleràncies, celiaquies, al·lèrgies… sempre que portin la prescripció mèdica. Tret d’aquestes patologies, que estan certificades per un metge, no es farà cap excepció dels aliments del que consta el menú (abstenir-vos notes com: “no li doneu tomata que no li agrada”, per exemple). Als alumnes intolerants als llegums se’ls substitueix per arròs bullit. Els alumnes celíacs tenen el mateix menú, però sense gluten; pot contenir traces de gluten, ja que s’elabora en la mateixa cuina que s’elabora el menú amb gluten.

Els estofats de llegums s’elaboren amb triturat de verdures de temporada.

Els menús estan elaborats per la Dietista-Nutricionista Naila Martínez (núm col·legiada  CAT000919) juntament amb la Mònica Martínez, cap de cuina i la comissió de menjador de l’AFA, seguint les recomanacions de l’Agència de Salut Pública seguint el Programa de Revisió de Menús Escolars a Catalunya (PReME).

Podeu consultar els menús RECOMANEM per sopar a  https://agora.xtec.cat/ceipalba/serveis/menjador-escolar/proposta-sopar-compensatori/

De vegades, per motius aliens al servei, ens podem veure obligats a fer canvis en el menú. Us demanem disculpes.

Llegenda símbols: Llegenda símbols