Material escolar

Programa de sostenibilitat  de recursos pedagògics i material didàctic

Tot l’alumnat d’educació infantil i d’educació primària que estigui acollit a aquest programa trobarà el material preparat a la classe i/o el lot de llibres. Només cal que portin part del material d’aula que ja us vàrem detallar a finals del curs passat.

La quota d’aquest programa es destina a la compra de material necessari perquè el vostre fill/a realitzi, a l’escola, diferents manualitats, treballs plàstics, guarniments, decoracions, murals, el llibre de Sant Jordi…, i també per a material inventariable: recursos digitals, mobiliari, llibres de biblioteca…

L’import d’aquesta quota és de 130 euros i la seva domiciliació es farà a través de l’AFA de l’escola.

Material per a les classe d’educació física

L’alumnat d’educació infantil farà psicomotricitat i caldrà que porti roba i sabates d’esport.

A les classes d’educació física, els alumnes d’educació primària han de portar el xandall de l’escola.

En ambdòs casos s’haurà de portar l’equipament marcat amb el nom de l’alumne/a.

En cas de no poder fer educació física, cal que portin un justificant mèdic.