Escamot per l’escola pública

escamotDes del convenciment que l’escola és molt més que un lloc on els nostres fills i filles van a aprendre a ser lliures i de la necessitat d’un espai de trobada i de reflexió, amb la defensa de l’escola catalana, pública, gratuïta i de qualitat com a eix principal sorgeix l’escamot.

Som un grup de mares, pares i mestres que des de fa dos cursos organitzem diferents actes on poder reflexionar i parlar de l’escola i de l’educació que ens agradaria, a la vegada que busquem espais de trobada. Així aquests anys hem organitzat xerrades amb en Ramon Usall, en Josep Maria Busqueta, en Daniel Gabarró o l’acampada a l’escola: una jornada de convivència de petits i grans en la que es fa un sopar comunitari, observació d’estels, jocs de nit i, sobretot, es fa comunitat educativa.

pancartaAixí mateix, l’escamot manté contacte i participa en les mobilitzacions de diferents col·lectius i plataformes de Lleida que lluiten per aconseguir una societat socialment més justa i lliure.

Us animem a participar i a treballar per la defensa d’un model d’escola catalana que ha demostrat que és un model d’èxit.

Fem comunitat