Fem comunitat

fem-comunitat

Una escola com la nostra: viva, en permanent procés de millora, creixement i transformació, i implicada amb la societat i amb els canvis que aquesta genera no es pot entendre sense el concepte de comunitat educativa.

A partir de la programació de diferents activitats (lúdiques, formatives, de debat, etc.), “Fem Comunitat” pretén ser un punt de trobada on pares, mares, nens, nenes, personal docent i no docent puguin dir la seva, fer aportacions, intercanviar opinions i idees o, simplement, gaudir d’una bona estona de lleure mentre parlen i comparteixen experiències. Tot plegat al servei d’un projecte comú: l’Escola Alba i d’un model educatiu català, públic i de qualitat per als nostres fills i filles.

Si tots i totes fem Comunitat també farem Escola.