SOM LA CLASSE DE LES FADES I ELS FOLLETS

Els projectes han de partir de les propostes dels nens/es i en el cas d’educació infantil el nom de la classe va ser escollit a partir dels contes que els infants tenien a casa . Es va fer unes votacions i com ja sabeu el conte més votat va ser :“ on viuen les fades “ ? i a partir d’aquest conte van decidir ser la classe de les fades i els Follets.
Perquè treballem per projectes?
Els projectes de treball a més a més de ser una metodologia, tracta sobretot d’aprendre a donar sentit als problemes i interrogants que tenen els infants sobre ells mateixos i sobre el món.
Treballar per projectes afavoreix als alumnes, ja que quan són adults poden resoldre diverses situacions que s’aniran trobant al llarg de la seva vida, doncs, en un projecte de treball els infants es posen davant de problemes de debò, problemes que han de resoldre i obstacles i reptes que el grup ha de superar.
Esperem que us agradi l’inici del projecte del nom de la classe, les votacions i les exposicions. També volem agrair la col·laboració a totes les famílies que ens heu ajudat aportat informació o materials bàsics per a la realització del nostre Project.
Sense vosaltres no hagués estat possible.
Moltes gràcies a tots i totes!!!