Mòbils.edu

MÒBILS.EDU

El Mòbils.edu, és un projecte d’innovació en el qual participa el centre, per tal de desenvolupar la competència digital dels nostres alumnes. Que sigui una eina bàsica per accedir a diferents continguts de tots els àmbits per esdevenir ciutadans, participatius de la nostra societat.
El que pretenem és que els alumnes del Serra de Marina aprenguin, no solament a utilitzar els dispositius mòbils, sinó també a fer-ne un ús responsable tenint en compte diferents aspectes ètics i legals i actuar de forma crítica i prudent.
També utilitzarem aquest projecte per afavorir la inclusió de l’alumnat amb necessitats educatives a l’aula ordinària.
La finalitat del programa d’innovació pedagògica mòbils.edu és l’impuls de la tecnologia digital en els centres i, especialment, els dispositius mòbils, com a eina educativa estratègica per al desenvolupament curricular, el treball competencial, l’educació inclusiva, l’acció tutorial i la gestió de la convivència i de les relacions humanes per promoure l’èxit educatiu.