ELS PINTORS I PINTORES CELEBREM ST JORDI

El dia 23 d’abril vam celebrar el dia de Sant Jordi. Però durant la setmana vam estar parlant, escoltant contes i diferents cançons per conèixer una miqueta més la llegenda de St Jordi. Vam fer diverses activitats: vam buscar per l’escola els personatges del conte: el drac, la princesa, les roses….Vam estampar amb diferents materials per a crear la rosa i després ho vam pintar; també vam veure i escoltar el conte; vam anar al pati i vàrem compatir una estona amb els altres nens i nenes de p3 una historia mooolt divertida… i com vam pensar un conte tota la classe i ho vam fer genial tenim un conte nou!!! Però ja us ho ensenyarem en un altre vídeo! Ara, mireu quines fotos més boniques de les nostres roses de st jordi!