Cloenda de l’Activitat de Padrins de Lectura

Avui hem celebrat la cloenda de l’activitat “Padrins de Lectura“. Aquest programa, que ha durat diverses setmanes, ha estat una experiència enriquidora tant per als padrins com per als fillols, convidant-los a compartir la passió per la lectura i promoure un hàbit tan valuós.

Cada alumne de sisè de primària ha tingut l’oportunitat d’apadrinar un fillol o fillola de i5, compartint amb ells moments de lectura i descoberta d’aventures a través dels llibres. Aquesta iniciativa no només busca fomentar l’amor per la lectura, sinó també promoure valors com la responsabilitat i la solidaritat, ja que els alumnes més grans es converteixen en models a seguir pels més petits.

Durant aquest temps, hem pogut veure com la relació entre padrins i fillols es consolidava, creant vincles especials basats en la complicitat i el coneixement mutu. A més, els moments compartits entre lectures han estat una oportunitat perfecta per al creixement personal i emocional dels nostres alumnes.

Com a acte de cloenda, els alumnes de sisè han fet un gest especial regalant un punt de llibre als seus fillols de i5. Aquest petit detall simbolitza el lligam que s’ha creat a través de les pàgines dels llibres i els records que perduraran en els cors dels nostres estudiants.

L’escola agraeix la implicació i dedicació dels alumnes i dels docents en aquesta iniciativa. Esperem que aquesta experiència hagi inspirat als nostres estudiants a continuar explorant el món de la lectura i a valorar la importància de compartir coneixements i emocions amb els altres.

Que aquesta activitat sigui només el començament d’un viatge ple de descobriments i aprenentatges a través de la lectura. Enhorabona a tots els participants per la seva col·laboració i compromís amb la cultura i l’educació.