Anem al Teatre: descobrint Wanda the Witch!

Ah, quin dia! Nosaltres, els alumnes de primer i segon de primària de l’Escola Santa Anna de Castellvell, vam viure una experiència màgica en la nostra última excursió al teatre Orfeó de Reus.

Amb molta emoció i expectativa, vam arribar al teatre preparats per a una aventura única amb “Wanda the Witch”. I no ens va decebre! Des del primer moment, les cançons i les bromes màgiques van captivar-nos, omplint l’auditori de rialles i aplaudiments.

Abans de submergir-nos en aquest món de màgia, vam fer una pausa per esmorzar a la plaça Prim, carregant energies per afrontar tot el que ens esperava.

Després de l’emoció de l’espectacle, la diversió continuava! Ens dirigim al Parc Sant Jordi de Reus per gaudir d’un àpat deliciós i jugar a l’aire lliure. Entre rialles i jocs, vam passar una tarda molt divertida.

Així, entre contes, riures i aventures, vam viure una jornada plena de màgia i diversió. Quin dia més inoblidable!