1r Cros Escola Santa Anna

Benvolgudes famílies,

Ens fa especial il·lusió informar-vos de la realització del “1r Cros Escola Santa Anna” que tindrà lloc el proper dissabte 6 d’abril de 2024 al voltant de l’Escola per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF).

L’organització es fa conjuntament amb el Consell Esportiu del Baix Camp, l’AFA de l’Escola i l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Castellvell del Camp amb l’objectiu de fomentar i promocionar l’esport i l’atletisme entre els infants.

Per tal de poder fer la previsió dels infants que hi participaran i organitzar l’acte us demanem que feu la inscripció al FORMULARI que tot seguit us enllacem, abans del 25 de març.

Com que l’organització preveu diferents categories en funció de l’any de naixement dels infants, al Cros escolar hi podran participar tots els alumnes de l’escola i els seus germans.

Cal omplir un formulari per a cada fill o filla.

Us animem a reservar la data del dissabte 6 d’abril i a inscriure’s a la prova.

Serà una gran Jornada!

Com que caldrà fer uns quants preparatius previs i durant el dia de la cursa us animem també a col·laborar amb l’AFA de l’escola. Podeu fer-ho a través també del formulari.

Us adjuntem el DÍPTIC informatiu del CROS i l’enllaç al formulari: