Els infants de cicle inicial visiten l’Espai Xocolata Simón Coll i les caves Blancher a Sant Sadurní d’Anoia.
Els alumnes de 1r i 2n de cicle inicial hem viscut una experiència molt especial amb la nostra excursió a l’Espai Xocolata Simón Coll i les caves Blancher. El dia ha estat ple d’aprenentatges, sorpreses i, sobretot, molta diversió!
Hem començat el matí visitant l’Espai Xocolata Simón Coll, situat a Sant Sadurní d’Anoia. Només entrar, ens hem trobat un muntatge audiovisual espectacular que ens ha transportat a una plantació de cacau. Hem après com es recullen les faves i com es converteixen en xocolata. Fins i tot, hem pogut veure un l’obrador tradicional, amb màquines antigues de fa més de 100 anys. La nostra guia ens han explicat els secrets de l’elaboració i, encara que no hem pogut entrar a la línia de producció, hem vist el procés a través de finestrals.
La part que més ens ha agradat? El tastet de xocolates! Hem pogut degustar-les mentre apreníem com gaudir-ne amb tots els sentits.
Després d’aquesta dolça experiència, hem anat a les caves Blancher. Allà, hem fet una visita guiada per conèixer com s’elabora el cava. Hem passejat per les caves subterrànies i hem visitat el museu. Per acabar, hem pogut tastar un gotet de most.
![]() |
Ha estat un dia inoblidable que ens ha permès descobrir de prop dos dels productes més emblemàtics de la nostra cultura!






