PROJECTE “VEUS per un món millor”

Us anunciem que el projecte d’escola per a aquest curs és:

“VEUS”

#Veus per un món millor

La VEU, és el so emès per l’ésser humà quan parla, crida, canta …(Viquipèdia)

però, també volem destacar la definició que en fa el DIEC :

Veu: Opinió general d’una col·lectivitat o mitjà d’expressar-la. La veu del poble. La veu pública. Tots a una veu.

La VEU és una característica que ens defineix com a humans. Més enllà d’aquesta singularitat,  al llarg d’aquest curs i amb aquests projecte, volem investigar què podem fer amb la nostra veu, conèixer altres veus, les veus del món, veus de persones que han aportat i han ajudat a fer avançar la humanitat i proposar-nos aconseguir posar-nos d’acord i utilitzar aquest recurs, com altres persones i entitats han fet,  per tal de contribuir a millorar el nostre entorn.

Esperem que aquest projecte ens porti a conèixer noves perspectives i veus dins de la nostra comunitat escolar, en el nostre entorn proper i ens ajudi a enfortir la col·laboració i la creativitat.

Estigueu atents a les properes comunicacions mentre descobrim junts les múltiples “VEUS” que enriqueixen la nostra experiència educativa.

Us deixem l’enllaç a l’espectacle de veu i dansa del “Cor Infantil Amics de la Unió” de Granollers, dirigit per Josep Vila Jover. Una mostra excel·lent de la capacitat comunicativa i d’expressió que té la veu … i encara més, de moltes veus juntes!