Marina Segarra: primer premi del Concurs Bíblic

La Marina Segarra Moreno, alumna de quart de la nostra escola, ha guanyat el Primer premi individual del 38è Concurs Bíblic de Catalunya a l’Arquebisbat de Tarragona.

Estem molt orgullosos de la Marina per la seva dedicació, esforç i èxit.

El Concurs Bíblic de Catalunya és una competició que se celebra cada any a les escoles catalanes i té com a objectiu fomentar la lectura i el coneixement de la Bíblia entre els joves. És una oportunitat per als estudiants de l’assignatura de religió per aprendre sobre la història, la cultura i la moral cristiana a través dels relats bíblics.

En aquesta edició el tema del concurs ha estat: “La paràbola del sembrador” (Mc 4, 1-20) i els participants havien de respondre un qüestionari.

OPUSCLE INFORMATIU

La seva victòria és un exemple de la dedicació i el compromís que els alumnes de la nostra escola mostren cap als seus estudis i la seva formació.

Ens alegrem molt per la Marina i ho volem compartir amb tota la comunitat educativa i per això des de la web de l’escola la felicitem!

Esperem que aquest èxit inspiri altres alumnes a proposar-se reptes i engrescar-se a participar en activitats obertes a altres escoles i amb altres infants. Enhorabona, Marina! Moltes felicitats!

Com cada any, tots els alumnes de l’escola que han participat al Concurs Bíblic rebran un petit obsequi de participació. Enhorabona a tots i totes!