Inauguració 41a Olimpíada Escolar de Reus

Un any més, la nostra escola participa a la  41a Olimpíada escolar de Reus que es celebrarà del 6 al 24 de març de 2023.

L’olimpíada escolar és un esdeveniment anual que es celebra a Reus, organitzat per l’Ajuntament de Reus i el Consell Esportiu del Baix Camp (Reus Esport i Lleure). Aquest any compta amb la participació de 46 escoles de la comarca amb més de 2.000 esportistes i 13 disciplines diferents.

La nostra escola participarà amb 34 alumnes, de 3r a 6è de primària, a les proves de:

Esports d’equip: Futbol Sala i Bitlles catalanes

Esports individuals: Escacs, Natació i Atletisme

La Capitana i el Capità de l’escola són: la MARINA i el MARIO de 6è. Ells dos van ser els encarregats de participar en la Cerimònia d’inauguració dels jocs. El Mario fent el 4t relleu del recorregut de la Torxa Olímpica portant la bandera Olímpica i la Marina participant en l’Acte que es va fer al Teatre Bartrina de Reus, el passat, 2 de març de 2023 a les 19h. Ho van fer molt bé i els FELICITEM per ser els representants de l’Escola.

Aquesta és una oportunitat molt enriquidora per als infants ja que, els permet conèixer esportistes d’altres escoles, compartir nervis i emocions, competir i demostrar les seves habilitats i destreses en els esports en que participen.

L’esperit dels organitzadors és gaudir de l’esport i reforçar els valors que aporta la seva pràctica. Fomentar les bones pràctiques esportives i d’actitud en el terreny de joc i vers els altres participants. Per aquest motiu, cada any distingeixen amb la “Targeta verda” aquells equips/esportistes que han destacat per alguna bona acció o actitud col·laborativa.

La nostra escola està preparada per a aquest esdeveniment i els nostres joves esportistes han estat entrenant fort. Tenim l’orgull de poder afirmar que han estat treballant en equip i col·laborant per a assegurar-se que estan en les millors condicions per a representar l’escola.

Estem il·lusionats i emocionats per, sobretot participar en aquesta olimpíada i que els agradi practicar l’esport. Esperem que els nostres alumnes gaudeixin d’aquesta experiència i això els animi encara més a continuar practicant algun esport.

Els desitgem molta sort així com a la resta de participants de les altres escoles. Esperem que tothom pugui gaudir d’una competició saludable i emocionant.

MOLTA SORT A TOTHOM I VISCA L’ESPORT!