La prehistòria a cau d’orella

Els alumnes de segon hem viscut una experiència ben especial: hem fet un salt en el temps per descobrir com era la vida a la prehistòria!

El taller “La prehistòria a cau d’orella” ens ha transportat a un món ple de misteri, ritme i imaginació. Hem escoltat un conte que ens ha ajudat a imaginar com vivien els prehistòrics, quins sons els envoltaven i com feien servir els materials de la natura per crear els seus propis instruments. Fins i tot, hem practicat amb un instrument fet amb elements de la natura!

Ha estat una activitat molt divertida on hem après jugant, escoltant i creant. A més, gràcies als materials del Museu Arqueològic Salvador Vilaseca, hem pogut observar com era la vida quotidiana d’aquell temps tan llunyà.

Aquest taller ha estat subvencionat per la Fundació Reddis, a qui agraïm moltíssim la seva col·laboració per fer possible aquesta experiència tan enriquidora.

I això no s’acaba aquí! A l’escola, tot just comencem a endinsar-nos en el fascinant món de la prehistòria. Aquest taller ha estat la millor manera de començar aquest nou viatge ple de descobertes.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut