PROJECTE VIRTUAL REALITY 6è

L’escola està treballant amb la Universitat Autònoma de Barcelona, en un projecte, conjuntament amb una universitat als EE.UU durant els propers mesos. Aquest projecte es coordinat per la Dra. Melinda Dooly, directora del Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües.
El projecte pretén explorar el món virtual dissenyat especialment per a l’aprenentatge de l’anglès anomenat Immerse.
L’alumnat de 6è realitzarà tasques d’aprenentatge d’idiomes a l’entorn virtual en grups reduïts un cop a la setmana per participar en tasques d’aprenentatge d’idiomes, dirigides per una doctorada de la University of Illinois at Urbana Champaign i coordinades amb la professora d’anglès de l’escola, Mónica López. Tots els temes tractats a les lliçons del món virtual es seleccionaran del currículum actual.

Les primeres sessions han estat tot un èxit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *