CHROMEBOOKS PER L’ALUMNAT DE 6è

El passat mes de gener el nostre alumnat de 6è va rebre un Chromebook com a part del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis.

Cada dispositiu serà assignat exclusivament a tot l’alumnat de 6è, que d’aquesta manera podrà desenvolupar la seva competència digital i podrà treballar més hores aquesta competència. D’aquesta manera augmentem els nostres recursos informàtics dins de l’aula.

Aquí us deixem unes fotos del nostre alumnat de sisè amb els nous chromebooks! Esperem treure-li el màxim profit possible!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *