Llengua Anglesa

ANGLÈS A PARTIR DE P3

Un dels projectes que ja fa molts anys que es realitzen a la nostra escola és la introducció de la llengua anglesa a partir de P3. Introduïm el treball de l’anglès a l’etapa d’Ed. Infantil a partir d’una metodologia més lúdica, experimental i amb suport tecnològic, realitzant-la amb un desdoblament del grup per poder fer participar més i millor a l’alumnat.
Pensem que la línia de treball d’infantil i primària és molt bona i sempre anem introduint petites millores per tal d’estar al dia de tot allò que a l’ensenyament de la llengua anglesa fa referència. Noves metodologies, nous recursos materials i tecnològics, espectacles,… fan que aprendre anglès sigui divertit.

ENGLISH DAY

Es prepara una jornada on tota l’escola fa activitats en anglès durant tot el dia. Fem teatre, jocs, manualitats, activitats interactives, exposicions i activitats internivells.

ARTS AND CRAFTS

A cicle mitjà i cicle superior es fa la matèria de plàstica en anglès seguint la metodologia AICLE. Consisteix en integrar l’ensenyament de plàstica i la llengua anglesa per tal d’augmentar les hores d’exposició a la llengua estrangera.