Fira Solidària

Com un dels valors que volem transmetre al nostre alumnat, la solidaritat la treballem a l’escola des de fa molts anys en el nostre dia a dia.
A més, l’escola participa en iniciatives que el nostre Ajuntament promociona en motiu de la setmana solidària. La recollida d’aliments pel banc d’aliments del municipi, la recollida de joguines, recollida de roba,..
A la nostra escola tradicionalment es realitza als voltants de Sta. Llúcia la Fira Solidària.
La finalitat de la Fira és la de recaptar diners per destinar-los a fins solidaris i així potenciar el treball realitzat a l’aula vers aquest valor.

Es posen a la venda tots els treballs que els alumnes han realitzat a classe omplint el menjador de l’escola de colors i d’un ambient molt especial. Són els propis alumnes de l’escola els encarregats de vendre a les famílies els treballs que han fet amb tanta dedicació i il.lusió.

L’AFA de l’escola també organitza i participa d’aquesta Fira amb la tradicional xocolatada i pa de pessic que també posen a la venda a preu solidari.

La recaptació es dona íntegrament a La Marató de TV3

Agrair sempre a les famílies perquè sense la seva participació aquesta Fira Solidària no seria possible.