Pla de consum de fruita a l’escola

Des del curs 19-20 participem en aquest programa del Departament d’Agricultura, Educació i Salut.

En què consisteix el “Pla de consum de fruita a les escoles” ?

Consisteix a distribuir fruita fresca als alumnes per potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants, com ara augmentar el consum de fruites i verdures i reduir el consum de llaminadures, begudes refrescants, brioxeria…

Els objectius són:

• Oferir fruita en els esmorzars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis d’ incrementar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, característiques, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Quan hi haurà fruita per esmorzar facilitada des de l’escola?

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de primària per a què en consumeixin durant l’esmorzar.